Text


Wednesday, December 17, 2008

Takde Tajuk..BLURR!!!

Rupanya sudah lama saya x berblog, entahlah, seolah-olah sudah hilang feel untuk berblog sejak akhir-akhir ni.. Barangkali ni post terakhir??? ntahla, saya sendiri pun x tahu kenapa..huhuhuu..mungkin ada rahsia di sebalik rahsia ni(guna istilah ni lagi…hehehee)

Ohh ya, sebelum saya lupa,bleh gak kongsi ni, mungkin bleh bagi manfaat kat org lain.. time duk kt kelantan hari tu, saya sempat la jugak pergi beli buku yang ala2 diari tu, tapi uniknya, buku ni,setiap hari ada kata-kata hikmah pada setiap muka ditambah pula ada tafsiran ayat Al-Quran dan hadis-hadis yang berguna.. Hrmm,,memang bagus la buku ni.. nama dia, Dairi Islamiah(hehehe, dairi la ni).. Oppss,, tapi jgn salah anggap pulak, saya ni bukan jenis yang suka tulis dairi, saya beli haritu sebab tertarik dgn content dalam dairi ni.. pasal dairi tu,hrm adalah yang akan saya gunakan nanti. Mungkin penganti blog ni kot...hehehee..(heheehe,saya pun x paham’pengganti blog’?)

Ok la, sebelum saya mengampu panjang-panjang, baik saya undur diri dulu,nanti apa kata orang lak..

masih belum terlambat kot untuk mengucapkan...“Salam Aidil Adha, Hayatilah Erti Pengorbanan”Salam Alaik..
(Ini adalah tulisan computer,tanda tangan tidak diperlukan..hehehehehehehee)

No comments: