Text


Saturday, September 6, 2008

Ada Pengintip rupa-rupanya

Assalamualaikum W.B.T..

Seperti yang dijangkakan..Rupa-rupanya jangkaanku selama ini memang tepat.. Semenjak pembinaan blog ni, dari dulu aku rasakan sememangnya ada seseorang yang cuba untuk mengintip siapa aku yang sebenarnya & what is the main purpose of this blog(Hehehee, mcm wanted la plak aku ni)..

Ok la, kepada sesiapa yang nk mengintip, meh aku nk bagitau sket.. blog ni takde kaitan dengan mana-mana pihak, takde kepentingan mana-mana pihak pun.. Blog ni juga bukan bertujuan untuk menjatuhkan pihak-pihak tertentu.tapi ia lebih kepada satu perkongsian untuk menyebarkan dakwah dan untuk mengislahkan sesama muslim dan perkongsian tentang apa yang aku lihat, dengar dan rasa(perkongsian isu semasa yang aku tahu dan apa yang aku rasa perlu di ulas, aku akan ulas) Kepada pengintip-pengintip sekalian, tahniah kerana telah masuk & baca artikel kat blog ni, mudah-mudahan dapat ambil sedikit sebanyak manfaat daripada tulisan yang tak seberapa ni,doakan la smoga dapat menulis untuk berdakwah dengan lebih mantap..amienn..

Hehehee.. pasal bendera kat tepi tu(PAS), aku rasa x salah sbb aku ada hak kebebasan untuk memilih.Lagipun x salah kalau aku menyokong perjuangan untuk menyebarkan Islam. Aku menyokong kepimpinan ulama',kepimpinan berteraskan Islam, coz i'm suffer enough dah drpd apa korang semua tahu(alif mim nun tendang wau= sarkis->dalam crita pendekar bujang lapuk, perhatikan balik crita ni, zaman Allahyarham Tan Sri P.Ramlee pun dah tahu dah apa itu alif mim nun tendang wau..)



p/s: After this, i must beware of any situation(acah je,hehehehe)

No comments: