Text


Thursday, February 12, 2009

Baju Tarbiah(new Update)

Versi Muslimin (RM26 x termasuk penghantaran)


Versi Muslimat (RM36 x termasuk penghantaran)

Baju Tarbiah

Menjuall sambil berdakwah
Membeli sambil beramal
Memakai sambil mentarbiah


Dengan inspirasi dari iluvislam.com,melaui perbincangan dengan ahli2 usrah ditempat pengajian kami dan juga melalui forum2 iluvislam.com. Maka,kami dengan sukacitanya, ingin memperkenalkan satu produk yang diberi nama sbg baju tarbiah dalam mevariasikan kaedah2@uslub2 dakwah demi mencapai satu matlamat yang satu.

Amat mudah caranya, dengan hanya sehelai baju, kita sudah dapat beramal & berdakwah di jalan ALLAH SWT... Bagaimana??? mungkin ada segelintir pembaca tertanya-tanya... baiklah, begini caranya ia amat mudah sekali, dengan membeli sehelai baju ini, para pembeli sekalian secara tidak langsung telah melakukan amal jariah kerana ALLAH SWT di mana keuntungan daripada hasil jualan ini akan disumbangkan ke dana kelab usrah kami dan ia akan digunakan untuk menganjurkan pelbagai program2 tarbiah dan kem pembinaan rohani bagi peserta-peserta yang akan mengikuti program yang bakal diadakan antaranya:

-Program tafaquh fideen
-Program Intensif pengajian pondok sempena musim cuti di Baitul Qurra
-Mukhayyam,Tamrin,Daurah,Kem2 motivasi dan pelbagai lagi aktiviti tarbiah yang lain

"bersama mengislamkan kehidupan" Besarlah harapan kami melalui baju ini supaya si pemakai akan menyedari akan tugas yang perlu dipikul oleh dirinya sendiri di samping menyedarkan masyarakat sekeliling berkenaan tugas yang telah diamanahkan oleh mereka selaku hamba ALLAH SWT di samping dapat membantu menyebarkan dakwah melalui baju tarbiah ini.

Anda juga boleh turut sama membantu samaada dalam mempromosi,menempah, menjual,membeli serta memakai baju ini...Dan ingat setiap yang anda lakukan akan dihitung di akhirat kelak sebagai bukti usaha anda untuk membantu perjuangan menegakkan ISLAM. Untuk tempahan sila email (hilmi.zolkifli@gmail.com / awe_kmehe@yahoo.com ) @ hubungi 019-9445752. (maklumat akaun akan diberitahu kemudian)....

p/s:Oleh kerana beberapa faktor yang tidak dapat dielakkan(antaranya masalah printing), baju pertama kami(yg berharga RM25) yg di design oleh kami sendiri tidak dapat dikeluarkan lagi.oleh hal yang sedemikian, kami terpaksa mengambil baju daripada pembekal lain dan harga baju tersebut(RM26) adalah mengikut harga pasaran... kesulitan amat dikesali... InsyaALLAH, design kami sendiri akan dikeluarkan x lama lagi sekiranya masalah printing dapat diselesaikan..

No comments: