Text


Sunday, July 20, 2008

Terciptanya Blog di bawah naungan Blogspot

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi, kerana dengan limpah dan kurnianya, dapat saya mencipta satu blog di bawah naungan blogspot.. mungkin sesetengah yang mengenali saya tertanya-tanya,, mengapa saya mencipta satu lagi blog sedangkan dulu saya pernah mempunyai blog dibawah naungan wordpress?.. erm, sebenarnya, blog lama saya masih lagi berfungsi, cuma saya beralih arah untuk menggunakan blogspot kerana terdapat byk kelebihan dan saya dapati, blogspot lebih senang untuk didekorasi mengikut kehendak diri saya sendiri.. walaupun begitu, wordpress tetap saya jaga seperti mana blogspot.. cuma tajuk blog berbeza. sesuai dgn tajuk Ukhuwwah Fillah fi Mardhatillah,blog tersebut akan saya muatkan dgn bhn2 bersudut persaudaraan manakala blog Pemburu Cinta ILAHI ini,InsyaALLAH akan saya muatkan dgn artikel2 yng bersudut Keislaman, pengalaman dari apa yang saya lalui dan artikel2 yang boleh saya letakkan semata-mata untuk mengejar cinta dari Pencipta,Allahhu Rabbi.... InsyaALLAH, doakan saya mudah-mudahan dilingkungi rahmat ALLAH..

No comments: